I love shopping!

 2013.02.06. 21:08

Ma suli után elmentem vásárolgatni, hogy még elcsípjem az év eleji leárazásokat. Itt Dundee-ban az Overgate a legnagyobb pláza, és azon belül is a Primark lett a kedvenc üzletem, mert hihetetlenül olcsó. 1 fontért már lehet venni pólókat, 3-ért kardigánokat, etc. Én egy farmert, egy pólót és egy kardigánt vettem összesen 13 fontért. De úgy sejtem, visszatérek még. :) Szóval ha erre jártok, mindenképpen nézzetek be ebbe az üzletbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://boriskociaban.blog.hu/api/trackback/id/tr655066504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki3 2013.02.08. 09:06:14

:D Majd szólj előtte, hogy menjünk ki a reptérre, mert egyedül nem fogod tudni hazahozni a 4 bőröndödet.

M. Bori 2013.02.08. 20:46:33

@Niki3: Ezt vehetem ajánlatnak? :P

Niki3 2013.02.09. 11:36:20

;) Már készítem is az üdvözlőtáblácskádat, ha nem ismernél fel!
süti beállítások módosítása