Suli, hazaút, etc. :P

 2013.03.04. 22:15

Végre itthon vagyok! :)) Őszintén szólva hiányzott már az itthoni környezet, az emberek. Most 10 napot itthon töltök, csak az a kis szépséghiba, hogy ebből egy hetet tanulással és vizsgázással kell töltenem.

Pénteken egy vitán vettem részt a suliban, ami az egyik tárgyamhoz tartozik. Az ügyvédek önszabályozása ellen kellett érveket prezentálnom 10 percben, angolul...nem készültem rá túl sokat, de azért úgy érzem nem lett olyan rossz. :) A partnerem egy nagyon kedves német lány volt, akit év elején még láttam az órákon, de mostanában nem nagyon jár be. A vita után meghívott kávézni, és beszélgettünk egy jót. :)

A vasárnap utazással telt. Rengeteget vártam a repülőtéren, de közben nézelődtem, tényleg egy külön kis világ :) A repülés most már nem volt olyan izgalmas mint először, de a felszállás még most sem a legkellemesebb érzés...

A bejegyzés trackback címe:

https://boriskociaban.blog.hu/api/trackback/id/tr895117061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ritko 2013.03.16. 18:57:16

Kár hogy ilyen rövid ideig maradtál.
süti beállítások módosítása