Tárgyfelvétel

 2013.01.30. 22:25

Már pár napja beteg vagyok, de még itthoni lábadozásom alatt is történnek velem izgalmas dolgok. :) Ma volt az otthoni egyetemen a tárgyfelvétel, a délelőttöt erre készülve töltöttem. A Neptunra nem lehet panaszom, most már kb. a 156. próbálkozásra beengedett, a múltkori 1734 helyett, szóval már egy bő órával előbb bent voltam. Délben kezdődött a felvétel, már épp rákattintottam volna az első tárgyra, amikor...megszólalt a tűzjelző. Mivel csak szaggatottan szólt, ezért annyira nem aggódtam, és gondoltam még pár percet várhat ez a menekülés dolog, ezért gyorsan felvettem a tárgyaimat. Ezután bekopogtam a lakótársamhoz megkérdezni, hogy mi is volt ez, és ő azt mondta, csak gyakorlat volt és nem kell csinálnunk semmit. Utána beugrott, hogy mintha lenne valami ilyesmi az ajtó mellett és tényleg :D Ezek után senki nem mondhatja, hogy nem vagyok elkötelezett a tanulmányaim iránt :P De persze szinte biztos voltam benne, hogy nincs tűz, ugyanis vasárnap volt egy igazi tűzriadó, ahol folyamatosan szólt ez az idegesítő, hangos hang; és akkor el is hagytuk az épületet. Fél óráig álltunk az esőben a tűzoltókat várva, és persze nem volt tűz. Valószínűleg csak főzött valaki, és mivel a folyosón füstjelzők vannak, egy konyhai baki könnyen beindíthatja. Ezért nem ajánlatos nyitott ajtó mellett főzőcskézni, de nem is nagyon lehet, mert nem lehet őket nyitva tartani. Ennyit a mai napi izgalmakról. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://boriskociaban.blog.hu/api/trackback/id/tr105054053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ritko 2013.01.30. 22:49:18

Azért a tűzzel nem szabad játszani Borika, vedd komolyan legközelebb a riadót. :D Itthon nagyon aggódunk ám érted.
süti beállítások módosítása